My Self

My photo
Aku Manusia, Aku Hamba Allah, Aku akan buat apa saja tuk aku dapatkan apa yang aku nak, Segala halangan, adios amigos. Kau ta suka aku, oke, terima kasih. Aku ta kesah. Mafia K8 ♛

16 February 2013

Test Test toooos

Bismillahirrahmanirrahim,,
Assalamualaikum ya akhi wa ukhti,,

gituh, lame dah ta speaking arab ni,,
moga2 ta lupe pe y gua da blajar time old skooll dulu yep.

betul, aku ade masalah,
mungkin bagi mereka yang tenang, ala, masalah ni je,
bagi aku y cepat cuak ni (berlagak cool)
pening aku pkir,,

da la aku ase macam ape ntah final projek aku,
betul, aku tengah gigih nak siapkan,
cemburu bile tengok yang laen semua dah nak siap,
ta de masalah carik data,
oke, tutup cite sal final projekelak nangis je.

baru2 ni, kene saman dengan DBKL,
aku just park keta kejap je, plus aku ta tahu pun kt situ kne bayar parking,
yesaman, rm100 !
mane la nak cekau duit oi,,

then, dengan dateline tuk penerapan nye registration ttup 31 march,
aku masih ta decide nk amek course pe degree nanti,
ntah la, serabut bile pkir balek..


istighfar banyak2 ye manusia sekalian alam.

No comments:

Post a Comment