My Self

My photo
Aku Manusia, Aku Hamba Allah, Aku akan buat apa saja tuk aku dapatkan apa yang aku nak, Segala halangan, adios amigos. Kau ta suka aku, oke, terima kasih. Aku ta kesah. Mafia K8 ♛

20 February 2013

weekend lah sangat kan!

Bismillah,,
assalamualaikum yaw fellas..

ye ye ye,, lau da headine pun weekend, mesti la cite sal weekend.. ta kan weekdays pulok?

last sunday... *dengan iringan lagu sunday morning by maroon 5
aku pegi lepak2 ngn iqa,,
err, actually pegi tolong dy installkan erdas n arcgis,,
da lame ta pegang arcgis, jadik kekok sebentar,, huppp

nak dijadikan cite,,
biase la, aku kan lau kua, ta mungkin balek awal,
plus kalau balek awal pun, bukan hado orang,
my sis n bro pegi kenduri kawen kt putrajaya.

dlm tengahhari tu,
aku ngn iqa pun pegi lerr wangsa maju,
dengan niat 'sahaja aku pegi wangsa maju nk p jumpe din, kerana Allah taala'

din,, ye,, dy bulee buat aku tersenyum sendiri,
tiba lah aku kt wangsa maju, dengan naek keta iqa,
sebab aku malas nk drive, plus minyak pun ta hadoo .. ampun iqa. -_-
dgn ingatan skit2, maka sampailah kami ! ya haaaa *suare hiruma

setelah sekian lame,
aku dpt jumpe din,, lame dah, semenjak dy amek fast track tu, kami ta jumpe pastu,
bulee di anggap y dy crush aku,, aku minat dy, and dy tahu aku suke dy,,
tapi sekadar kawan lah,, ta de lebey pun,
aku seronok sembang ngan dy,
gembira ase dpt jumpe, alhamdulillah,,



moga persahabatan kami kekal, insyaAllah..
kepada Mafia K8 juga... :D


No comments:

Post a Comment