My Self

My photo
Aku Manusia, Aku Hamba Allah, Aku akan buat apa saja tuk aku dapatkan apa yang aku nak, Segala halangan, adios amigos. Kau ta suka aku, oke, terima kasih. Aku ta kesah. Mafia K8 ♛

06 November 2013

U N E X P E C T E D

Bila seorang kawan meluahkan perasaan terhadap diri ini.
lidah kelu tidak berkata.
tidak tahu reaksi yang bagaimana harus ditunjukkan.
Hanya mampu berkata.
"Adakah benar ini semua".

Kisah itu sudah berlalu.
beberapa bulan kemudian.
bersua kembali bersama insan itu.

Bukan sekali bersua.
Hari-hari bersua muka.

Tidak sangka begini kisahnya.
Kisah lalu diungkit kembali.
Hati kembali goyah.

Soalan yang sama diajukan.
"Adakah benar ini semua"
tetapi disoal kembali dengan soalan yang lain.
"Apa kata kita cuba"

Hati tidak mahu membuat keputusan.
Jawapan yang boleh merosakkan hubungan sahabat.

Jawapan soalan itu.
Aku balas dengan.
Ya.

The.End.

No comments:

Post a Comment