My Self

My photo
Aku Manusia, Aku Hamba Allah, Aku akan buat apa saja tuk aku dapatkan apa yang aku nak, Segala halangan, adios amigos. Kau ta suka aku, oke, terima kasih. Aku ta kesah. Mafia K8 ♛

13 May 2013

T h e M o m e n t O f H a p p i n e s s

Assalamualaikum,

oke,, arini mau cte skit,,
sejujurnye, lau nk compare pengalaman aku cple ngn before2 ni,
kalini paling ummph.

why? why? why?

aku ni suke tanye soalan pelik2,
oke, ni conversation kami pd 13/5/20113 jam 8.40p.m ;

me : nanti kawen nk tema pe?
w : kaler hijau ahh,,
me : haha, paham da, lau kt uma sni, kaler biru ahh
w : haha,  elok ahh, hang bn, aku pas.
me : oke perr..
w : nanti kawen, ta mau sanding, ta mau pakai baju kawen pelik2, tengkolok bagai, ta mau, tu semua adat ja
me : like, seriesly? nape? alaaa
w : ha, nanti b mau pakai y macam jubah tu je mase kawen, and syg pkai jubah tau.tudung labuh
me : haaa, betei kaa?
w : yelaa, ta mau pakai baju y ketat2 oke. sanding pun takat amek2 gambaq ja, ta maau renjis2 semua tu
me : yelahh, syg pn ta mau renjis2 tu semua, adat semata
w : tapi, acara wajib, makan sampai puas, pastu amek2 gambaq. dah.
me : hahahaa, amboiii. 
w : dah la woi, aku nk p kdai, aku blasah jugak hang ni kang.
me : yolaahh, ta abeh2 tunjuk gangster

oke. ini semua perancangaan, insyaAllah, lau diizinkan. amin.
doakan y terbaek. 
jazakallah hu khaira minkum.

No comments:

Post a Comment