My Self

My photo
Aku Manusia, Aku Hamba Allah, Aku akan buat apa saja tuk aku dapatkan apa yang aku nak, Segala halangan, adios amigos. Kau ta suka aku, oke, terima kasih. Aku ta kesah. Mafia K8 ♛

07 May 2013

Syukur Alhamdulillah

Assalamualaikum w.b.t

selama 3 tahun dan 6 bulan.. *kot
dah sampai masa untuk kami berpisah..
jika diberi pilihan, pasti tidak jawapannye,,

walaupun pada mulanya, masing2 ade kepala sendiri,
gaduh sane sini,
tapi, kami tetap utuh ukhuwahnye,
persetankan angin sendiri,
bersama kami, menjadi 1 jiwa.

biarpun berkurang dri sem 1 ke sem 6,
persahabatan ini, sangat indah,
semua y dilalui, bukan mudah untuk dilupai.

sayang-sayangku semua,
bersama kita berjaya di dunia menjadi anak y soleh dan solehah,
semoga kita akan bersua di akhirat kelak,
jagalah iman dan diri,
semoga, kita semua, tidak terpisah dek zaman..

semuanya sangat berharga jika dibandingkan dengan intan permata.



No comments:

Post a Comment