My Self

My photo
Aku Manusia, Aku Hamba Allah, Aku akan buat apa saja tuk aku dapatkan apa yang aku nak, Segala halangan, adios amigos. Kau ta suka aku, oke, terima kasih. Aku ta kesah. Mafia K8 ♛

02 March 2013

Hoi !

Bismillahirrrahmanirrahim..
Assalamualaikum,,


bile kite penah ase kecewa yang teramat sangat,
dan kemudian kite hadap kecewa yang laen,

mase tu kite akan pkir,
kenape lau dulu aku kecewa, aku masih hidup sampai sekarang,
kenapa aku masih bulee bertahan,

ini karena,
kecewa dulu telah make us stronger than before,
like bulletproof,

ye,
mungkin kecewa kita ni, apelah sangat khan nak dibanding kecewa nyah2 y laen,
why bother huh?

yang pasti,
bile kite kecewa, kita pasti carik yang Esa,
berdoa supaya Dia dapat buat kite bertahan dlm hidup ni,
masih banyak harus ditempuhi,
bukan setakat kecewa sikit2,
dah down macam orang giler,

sometimes,
orang tengok,aku buat ta layan pe yang jadik kt sekeliling aku,
walaupun hakikatnye, aku peduli walau seberat zarah pun,

memang aku kasar dan garang,
tapi bile sesuatu mengusik perasaan aku,
seperti disentap hati aku,
hanya Allah yang dapat buat aku bertahan untuk hidup ni,

walau misery macam mane pun,
kite hidup bukan nak puaskan hati semuaorang,
gile ah lau ade sesape dapat buat camtu,

mungkin aku ta amek peduli pe yang jadik,
kite bukan sape2 nk buat sumorang suke kite,
cukup bertuah masih ade kawan2 di sisi,
jatuh bangun masih teguh berdiri,

Ya-Ha.

No comments:

Post a Comment