My Self

My photo
Aku Manusia, Aku Hamba Allah, Aku akan buat apa saja tuk aku dapatkan apa yang aku nak, Segala halangan, adios amigos. Kau ta suka aku, oke, terima kasih. Aku ta kesah. Mafia K8 ♛

07 February 2013

Sooo Sick

Bismillahirrahmanrrahim..
Assalamualaikum,



haish, rajin betei badan aku p tangkap bakteria2 ta bagus y mengakibatkan aku dijangkiti penyakit 
iaitu,,,,, Demam! hahaha

ye ye ye, dah 2 hari da gua demam,gagah betei p opis dgn ber sweater putih.

tetibe plak rindu orang caring kt gua ni,

zzzzzzz...

mase dh berlalu,,
kenapa nak engat lagi,
menambah perit di hati.

gigih jugak aku update dengan hidung y dah bulee cabut ganti baru ni,
ta menahan betei selsema ni..
dah serupa penagih pun hadoo,

ye ye ye, seb baek gua cuti jumaat ni,
hahaha,, mari bercuti,,
isnin kunk bawu balek sini.. 
huahuahuhahua..

ma'assalamah

No comments:

Post a Comment