My Self

My photo
Aku Manusia, Aku Hamba Allah, Aku akan buat apa saja tuk aku dapatkan apa yang aku nak, Segala halangan, adios amigos. Kau ta suka aku, oke, terima kasih. Aku ta kesah. Mafia K8 ♛

29 January 2013

Kemain kau !

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum w.b.t..

dengan kudrat mata y bulee kate tinggal 30% ni, aku gagahkan jugak taip entry,,
hohoho *suara santa claus

someone said to me, Bila dah sayang, jangan terlampau sayang, sebab nanti, bile kau dah benci dy, kau akan terlalu benci dy.,

i still don't know either to believe it or not,,
oke, keep it apart.

Bila dah jadi wanita bekerjaya ni *kemain wanita katenye
aku rindu saat2 kt uitm, dengan classmate, roomate, the Mafia's
lau masa bulee undurkan balek, aku nak bersama dengan mereka lagi
terlampau banyak kami lalui bersama

credit to Athirah coz tulis kt buku guest n the Mafia K8 *atas arahan aku


mereka selalu ada,
walaupun di saat aku mengamuk macam orang gila.. serabut.. susah..
mereka sentiasa ada
mereka memahami

Sahabat untuk Selamanya.. 

1 comment: