My Self

My photo
Aku Manusia, Aku Hamba Allah, Aku akan buat apa saja tuk aku dapatkan apa yang aku nak, Segala halangan, adios amigos. Kau ta suka aku, oke, terima kasih. Aku ta kesah. Mafia K8 ♛

21 January 2013

Fields Of Hope of Mine

bismillahirrahmanirrahim..
assalamualaikum...

secara tiba-tiba, terdetik kt hati aku,
aku ase sedih y teramat,
ta dpt buat parents aku bangga dengan aku,
aku ase takut sangat lau aku hilang mereka dgn cepat,
aku nak gembirakan mereka,
sebelum mereka pergi,

mungkin aku bukan budak yang dengar kata,
aku degil, baran
aku mengaku,

setelah sesuatu dah jadi,
aku jadi tekad,
apa salah aku, aku akan mengaku,
aku ta kan lari,
ini tekad aku,

mase aku mengelamun sejenak,
aku terfikir
sempatkah mereka menjadi wali dan saksi waktu aku kahwin,
*tetiba
aku berharap, mereka masih ada,

walaupun bukan dengan diploma aku,
aku ta dpat banggakan mereka,
aku berharap,
dengan degree aku

harap, tiada yang bulee buat aku tersasar dari jalan ini,
jalan y diredhai Allah,

Nawaitu lillahi taa'ala.

No comments:

Post a Comment