My Self

My photo
Aku Manusia, Aku Hamba Allah, Aku akan buat apa saja tuk aku dapatkan apa yang aku nak, Segala halangan, adios amigos. Kau ta suka aku, oke, terima kasih. Aku ta kesah. Mafia K8 ♛

13 June 2012

Its all over now,,

Bissmillah,,
Assalamualaikum,,

aku tahu, aku nie kasar, rupa ta seberapa,, tp Alhamdulillah,, aku bersyukur,,
walaupun ramai y gelarkan aku ni lelaki,,
tp hakikat dan realitinya,, aku masih perempuan,, ade perasaan,,
nk disayangi,,nk menyayangi,,
tapi tu semua kehendak Allah,, kita manusia, berusaha, berdoa, bertawakal,,

Sem ni bagi aku, amat berat, dgn tiada nya dia di sisi aku,, menyokong aku,,aku bukan sape2 lagi bg dy,,
sem ni aku uruskan Professional Talk, bagi aku, amat berat,, dengan site work lagi,, 
Dari mula aku taip entry ni, air mata ta brenti mengalir,,dgn dgr lagu majnun nie,,emm
nie disebabkan kebenaran semalam ke,, dan saat aku bace msg fb y dy bg,, air mata aku menitik tanpa aku sedari,, tanpa aku mahu,, menitik dan terus menitik,, terlampau kecewakah aku,, tu soalan y bermain di fikiran aku,,
mungkin pd zahirnya aku terima, tapi pd jiwa aku,, jauh di sudut hati, aku amat bersedih,,
seolah aku kehilangan kawan rapat,,
aku banyak share things ngn dy,, dy susah aku tlg,, aku susah dy tlg,,
aku ta tahu apa akan jadi dgn life aku sem ni,, 

Before ni,, gamba ni aku letak kt page dpan kan,, tapi aku terpaksa remove,, aku terlampau sedih sampaikan aku ta lalu nk makan,, kesihatan aku agak terganggu,, mungkin depan kawn2 aku ta tnjuk,, tp bile kt bilek, aku sakit,, leher aku sakit,, nk bergerak pun susah,, ai nadia,,nadia,, baru mcm nie, da mcm hape da,, 

this is da picta that used to light up my page blog.. ;)



Btw, life must go on,, keep on moving,, even i try to smile in front others.. the heart still crying,, n still dun show any moments it wanna stop..

No comments:

Post a Comment